8 Kasım 2016 Salı

Kimsem yok.
Bir tokat yedim ama fiziksel değildi.Sarmaş dolaş cümleler kuruyordum önceden
Şimdi hepsi birbirinden öylesine uzak ki,
Hepsi birbirine asla dokunmak istemiyor.
Dokunurlarsa sürtünme kuvveti denilen bilimsel gerçek
Düşlerimi gerçeklerle yakar diye korkuyorum.
Aklım bir karış havada değil
Olması gerekenden daha derinde bir yerlerde.
Düşünürken delirdim
Ya da delirdiğim için çok düşündüm.
Korkuyorum.
Kendinden korkmanın izahını yapmak güçtür.
Kendimden
Yapabileceklerimden
Ve yapamayacaklarımdan
Öylesine korkuyorum ki
Bir bar taburesinde ağlamak çok pasif geliyor.
Önceleri alkole sığınırken zihnim,
Şimdi bedenim önüme gelen her kadehi itiyor.
Uyuşturucu denen mereti de aramıyor parmak uçlarım.
Öylesine kaçardım ki kendimden,
Şimdi kendimle başbaşa kalınca anladım ne lanet bir insan olduğumu.
Bilimsel bir açıklaması yok,
Ruhsal şeyleri de zaten insanoğlu açıklayamıyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder