1 Ocak 2017 Pazar

Vaveyla

Sahiden
sahiden de seninle oturup adam akıllı
bir cümleyi özne ve yüklemi yerli yerinde kuramadık
Sensizliğin korkutucu
Ve bir o kadar da huzursuz bir düzeni var
Uykularım kabuslarla dolu
Uyanamıyorum
Uyuyamadığım uykulardan uyanamıyorum
Seni görmek için yattığım uykular
Kara bi batak gibi içine çekiyor sevgimi
Sana olan sevgimi
Gömdüm
Binlerce askerin öldüğü savaş gibi
Üst üste
Saygısızca
Ve bir o kadar da dualarla
Nefret ettiğin o kadın var şimdi karşımda
Aynalar
Aynalar nedense hep çatlak
Yüzün gibi değil.
Senin gibi değil.
Aptal ve küfürlerle dolu bir komedi filmi gibi
Baştan çekiyorum sensizliği
Eski sözcükleri kullanmadan
Pespaye
Harfendaz
Vaveyla
Vaveyla demişken
Duymuyorsun değil mi ?
bak !
boğazlarım yırtılıyor.
Genzimden bir çukura kelimeler döküyorum
oku.
Dinle.
Ya da bir sigara yak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder